2011. augusztus 2., kedd

Clerk irodai kommunikáció

Clerk irodai kommunikáció:
Jó napot, én képzés, mint a jegyző az irodai kommunikációs vagyok, 30.06. eltelt egy jó eredmény (grade 2-teszt) előtt az audit bizottság az IHK Lüneburg. Sajnos nem tudtam venni a képzésben cég, úgyhogy most keresek egy új kihívás, mint a jegyző az irodai kommunikációs, irodai ügyintéző, jegyző vagy írnok Winsen Lühe és környékén. A feladatok során a képzésben is feldolgozása a napi levelezés, az előnyeit bejövő és kimenő levelek, könyv, kezelni a házipénztár, valamint a vezetése a pénztárkönyv havi számlázás, az általános irodai feladatokat, fogadja a hívásokat és továbbítja, és az előzetes számlázás. A területek javaslat elkészítése, az emberi erőforrás-tervezés és időgazdálkodás ismert számomra. Én pontos, megbízható, rugalmas, hajlandó tanulni, csapatjátékos, és egy barátságos és nyitott viselkedése. Azt is ismerem Office Word (vizsgálati osztály 2), Excel (pipa 1) és az Outlook. Ha van felkeltettük érdeklődését, azt személyesen szeretném meggyőzni, egy állásinterjún az én erősségeit. Angela Oldenbostel

Készítette eBay Apróhirdetések iPhone app. Töltse le most ingyen .